Pokolra velük!

Pokolra velük!

Térden állva kérlek benneteket

2021. január 09. - nem_programozhato

Hogy vegyétek megfontolásra az ezen az oldalon található információkat. "Mert szoros az a kapu és keskeny az az út, amely az életre visz, és kevesen vannak, akik megtalálják azt." /Máté 7:14/ Az idö tényleg közeleg ... Én nem vagyok része a háttérhatalomnak, mint sokan hinnék. Nem próbálok tudatosan megtéveszteni senkit, csak egy bünökkel is rendelkezö átlagember vagyok, mint bárki más. Nem vagyok se politikus, se vakolókanalas, se Németh Sándor :-) De már vagy tíz éve valamilyen fura befolyásoltság alatt állok, az évek múltával ez egyre nyilvánvalóbbá vált számomra is.

Bár az is lehet, hogy csak a saját szorgalmamnak, és tanulási képességeimnek köszönhetö, hogy megszülethetett ez az oldal, de az is lehet, hogy "segítséget kaptam" hozzá, anélkül hogy sokáig magam is tudatosítottam volna.

Végérvényesen csak egy "falusi gyerköc" vagyok, abszolúte nem intellektuális-kávéházi tipus, a szüleimnek éppenséggel csak elemi iskolája van/volt.  Az életpályám olyannyira bizarrul alakult, hogy tulajdonképpen senki se hinné el, ha elmesélném. Hasonlóan ahhoz, amikor a falusi szegénylegény megtalálja a maga "csipkerózsikáját" a királyi udvarban, az ölébe hull az egész, aztán meg nem tud vele mit kezdeni, mert nem érzi a maga világának.

Stephanie Relfe a "The Mars records" c. könyvének bevezetöjében van egy merész állítás, melyet jó ideig magam is ignoráltam: "ha kezedben van ez a könyv, nagyon valószínü, hogy valamilyen közöd van hozzájuk (az annunakikhoz), például az elmeirányításuk alatt állhatsz, anélkül, hogy magad is tudatosítanád. Bármelyik gondolatod, érzelmed vagy szándékod, amelyet a magadénak hiszel, egyáltalán nem kell, hogy az legyen!" Annyit tudok erröl felelösen kijelenteni, hogy a könyv tényleg sokáig a kezemben volt! ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokolraveluk.blog.hu/api/trackback/id/tr618128324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilard 2021.04.12. 18:26:32

Kedves Nem programozható! Nagyon köszönöm az eddigi munkásságodat. Sok mindent én is sejtek, sejtettem, de te és az írásaid megbizonyosítanak, hogy nem összeesküvés elméletek, hanem összeesküvések vannak, és a rossznál is még rosszabbat kell feltételezni a világirányítóiról, és minél meredekebb egy elképzelés a józan ész számára, annyira igaz lehet a tartalma! Szóval csak így tovább és még sok-sok cikket szeretnék olvasni tőled. Áldás!

Maróti Lajos 2021.06.14. 15:54:17

Részletes magyarázattal - kételkedsz benne ? - fejtsd meg a SMARAGDTÁBLÁT és a kétségeid megszűnnek . . . addig pedig senki és semmi vagy , csak egy az okoskodó milliárdok közül . . .
süti beállítások módosítása